Muilwijk admistratiekantoor

&

VvE beheer

Financieel / Administratief beheer


Elke Vereniging van Eigenaren dient een uitgebreide administratie bijgehouden. Zo moeten er tijdig facturen, zoals de verzekeringen, kosten van onderhoud en energie betaald worden. Daarnaast moet er gereserveerd worden om groot onderhoud uit te kunnen voeren. de VvE bijdrage moet gefactureerd en geincaseerd worden. Daarnaast moet er jaarlijks een jaarverslag worden samengesteld, welke in de vergadering ter goedkeuring moet worden besproken, kortom voor financieel beheer komt er nog heel wat kijken……..
Daarnaast kan het banksaldo flink oplopen, door de reserve of de reserveringen voor het groot onderhoud. Wel een vertrouwd idee als weet dat uw geld in goede handen is.

En als uw buren betalingsachterstand hebben…….. dan wordt het wel erg lastig om bij hem aan te bellen…….
Muilwijk VvE Beheer kan al deze taken voor u uit handen nemen, en dat voor een billijke prijs.



Wat kunnen wij u bieden aan financieel / administratief beheer?

1. Factureren en het incasseren van de maandelijkse VvE bijdrage.

2. Factureren en het incasseren van eventuele extra bijdrage voor (groot) onderhoud.

3. Het bijhouden van de betalingen van de vve Bijdragen, het signaleren van achterstanden en, indien nodig , het nemen van maatregelen tegen wanbetalers.

4. Het beheren van de VvE gelden.

5. Het afhandelen van de inkomende facturen.

6. Het opmaken van de jaarrekening en de begroting, inclusief de aanpassingen in de VvE bijdrage(eventueel, indien gewenst, aangevuld met specificaties ).

7. Aanleggen en beheer van het dossier.